Картка від Приватбанку

25

Різне
Попередній

Наступний

Вирішив я собі на дні зробити кредитну картку, що через інтернет можна було поповнювати телефон, за інтернет платити ну все таке, коротше не завадить. Оскільки я вже давно користуюся послугами приватбанку і у них повно відділень і банкоматів, то відразу до них і пішов.

Мила дівчина – блондинка – пояснила мені що потрібно заповнити, за що запалити і через два тижні потрібно приходити за карткою. Все було начебто за планом, без якихось приколів. Але не тут то було…

Через два тижні я прийшов за карткою. Дівчина посміхаючись мені її видала. Я заради цікавості запитав: “Який у неї CVV код”. Дівчина сказав, що ззаду картки і додала: “він Вам навіщо?” Мене здивувало, що значить навіщо, в інтернеті скрізь його треба вводити. І тут дівчина така: “Ой, а ви не зможете цією карткою зараз в інтернет користуватися, у нас, ось буквально вчора ввели обмеження, якщо людина зробила картку, то перші три місяці він не може користуватися нею в інтернеті”. У мене не було слів, навіщо мені тоді ця корочка потрібна, що мені робити нічого, гроші на картку класти, а потім їх через дорогу з банкомату забирати. Я запитав: “Що цією карткою можна тоді робити, все ж операції йдуть через інтернет?”. Дівчина відповіла, що не знає, але у них ось ввели таке обмеження. Я почав говорити нехай мені це обмеження знімуть, вона кудись подзвонила і їй сказали що зняти обмеження не можуть (типу программеры завтыкали і такої опції немає). З банку я пішов з шматком не потрібної пластмаси в руці.

Прийшов додому і подумав, напевно це дівчина – блондинка, це якось тупо три місяці нічого не можна з карткою робити. Я подзвонив в службу підтримки. Тут настав такий облом, дзвінки в службу підтримки ПЛАТНІ. Це повний розлучення. Натискаєш з’єднати з оператором, йде відповідь: “Оператор зв’яжеться з вами протягом 15 хвилин” і лягати трубка. Не хто не передзвонює, я знову дзвоню. Як-то поєднало мене з оператором. Я їй теж напевно блондинка) розповідь історію. Вона мені сказала (навіть стверджувала з упевненістю), що взагалі кредитними картками можна користуватися в інтернеті, я хотів її послати. Але зрозумів, що це мені не допоможе і попрощався.

Дзвоню ще раз в надії, що може потраплю на більш досвідченого… так і не додзвонився гроші всі згоріли. Постійно, то ми вам передзвонимо і скидає, то чекайте і розповідають про акції (а гроші йдуть).

Минуло пару днів. Була субота, ми з братом робили шашлик пили пиво, вечір. Дзвінок на телефон. Дівчина: “Добрий день, служба підтримки приватбанку. ви телефонували оператору? Що у вас за питання?”. Я подумав, нічого собі у них 15 хвилин йде. Розповів їй всю історію і про банк з їх трьома місяцями і про операторку. Вона каже: “Та все повинно бути нормально користуватися можна без проблем, скажіть мені свій номер картки я перевірю”. У мене картки з собою не було, я був на природі в суботу, яка блін картка. Вона сказала, тоді допомогти не може. Всі ми попрощалися. Поклав трубку і тут же знову дзвінок. На цей раз мужик. Думаю, про мужик, уточню у нього. Він мені сказав, що користуватися не можна, потрібно розблокувати картку і розблокувати можна тільки на опередельную суму. Так як картки у мене не було, розблокувати гроші він не зміг. Про три місяці він нічого не знав. І що краще говорити дебетна картка, а не кредитна.

Через пару днів, я зважився ще раз подзвонити в банк і не розповідати не якихось історій попросити розблокувати суму для інтернету. Додзвонитися до операторів не вийшло, знову всі гроші зжерла. Я був в сказі. Знову купа раз: “Ми вам через 15 хв передзвонимо”. Дзвонив я з ранку. Десь під вечір (це типу так довго 15 хв йшли) до мене зателефонувала дівчина. Я пояснив що хочу розблокувати гроші, що б користуватися ними в інтернеті. Вона сказала добре. І почала перевіряти особистість. Як добре, що я був удома. Вона питала все, номер паспорта, ким виданий і т. д. якби у мене не було з собою паспорта, то вибачайте і до побачення, телефонуйте ще. А повинна була, по ідеї, тільки дівоче прізвище матері запитати.

Коротше, вона мені гроші розблокувала, і сказала що це тільки на місяць, на більше не можна, типу потрібно постійно дзвонити, просырать гроші на телефоні. Я подумав що нарешті.

Спробував зробити якусь операцію…. та фіг там, картка як не працювала, так і не працює. Вже не знаю що і робити.

Може це у всіх банках так. Але з приватбанком я працювати не буду більше.