10 кращих і 10 найгірших слів для резюме

24

Різне
Попередній

Наступний

Ніколи не кажи «ніколи», краще натякни на свої «досягнення». Така порада фахівців щодо подачі заяв про прийом на роботу. Фахівці з бюро по працевлаштуванню і психологи з університету англійського графства Хертфордшир склали список з 10 слів, які виробляють на потенційного роботодавця максимально хороше враження.

Є ще і список з 10 найменш застосовних до резюме слів, в числі яких такі як «ненавидіти» і «нічого». Крім того, експерти радять челобитчикам не вимовляти слова «помилки», замінюючи їх евфемізмами на кшталт «цінні уроки».

СЛОВА ДЛЯ РЕЗЮМЕ

10 кращих: активність, індивідуальний, свідоцтво, досягнення, навички, досвід, планування, розвиток, участь, ефект

10 найгірших: завжди, ненавидіти, ніколи, нічого, помилка, паніка, погано, проблема, провал, жахливо…

Якщо вас турбує те, що у вашій анкеті перераховано надто багато цінних уроків», то прислухайтеся до поради академіків з Хертфордшира, які кажуть: не варто вживати таких слів як «паніка», «проблема» і «жахливий». Жодне з них не в змозі позитивно вплинути на роботодавця, жодне не може підкреслити ваших цінних якостей.

Якщо ж ви хочете вичавити з анкети якомога більше позитиву, то майте на увазі: у списку з приємних слів, які надають найбільш благотворний ефект на читача резюме, присутні, наприклад, «досвід», «участь», «планування» та «розвиток».

Радники вказують, що відділи кадрів стикаються з величезною кількістю більш або менш схожих заяв, а тому особливу увагу звертають на мову, якою вони написані, на ту обставину, залишає цю мову позитивне або негативне враження.

Приміром, занадто експресивні слова — такі як «ніколи» або «завжди»- можуть зіграти проти вас: читає вашу анкету людина подумає, що ви любите перебільшувати, а це не дуже гарна якість для цінного працівника.

«Кожен працівник відділу кадрів змушений оцінювати сотні, якщо не тисячі персональних заяв, що подаються обуянными надією здобувачами, і приймають рішення на основі того, що, власне, вони виносять изэтих листочків паперу,- пояснює Карен Пайн, психолог з Хертфордширского університету.- Таким чином, правильний підбір слів має величезну важливість, якщо ви хочете, щоб ваше резюме позитивно виділялося з сотень інших».